לימודי ביטוח פנסיוני רחובות

ביטוח פנסיוני הוא ענף שמספק תעסוקה רבה מאוד, וזאת מפני שהביקוש של הציבור הרחב לביטוחי חיים, ביטוחי בריאות וביטוחים סיעודיים, וכן למוצרי חיסכון לטווח הארוך ובפרט לגיל הפרישה מהעבודה (קופות גמל, קרנות השתלמות, ביטוחי מנהלים), נמצא במגמת עלייה מתמדת. בהתאם גם מסלולי ההכשרה לעבודה בענף זה זוכים לביקוש הולך וגדל, מוצעים בערים רבות ברחבי הארץ, וכשמחפשים לימודי ביטוח פנסיוני רחובות היא עוד מקום שבו ניתן למצוא אותם.

מכללת אורין שפלטר מציעה לימודי ביטוח פנסיוני משתלמים במיוחד: ראשית, כל המרצים בכל הקורסים שמרכיבים את המסלול (6 קורסים) הינם בעלי ניסיון עשיר בהוראה, והם נבחרים בין השאר על סמך אחוזי ההצלחה של התלמידים שלהם בבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר (כל אחד מהקורסים הוא למעשה הכנה לקראת מבחן שכזה, כשמעבר 6 המבחנים מוביל לקבלת הרישיון הפנסיוני שמאפשר לעסוק בתחום). סיבה שניה היא חברת ההשמה המקצועית שפועלת במסגרת המכללה. החברה שומרת על קשר רציף והדוק עם כל חברות הביטוח הגדולות בישראל ובהן הפניקס, מנורה, הראל, כלל, מגדל, אליהו ועוד, ומסייעת לבוגרות ובוגרי המסלול הפנסיוני למצוא בקלות משרה שמתאימה להם (כשאופציה נוספת היא הקמת עסק עצמאי, ובחלק מהתפקידים אליהם מכשיר מסלול זה ניתן לעבוד גם בבנק או בבית השקעות. בכל מקרה מובטחים שכר נאה וסביבת עבודה מצוינת).

הקורסים שמרכיבים את מסלול לימודי הביטוח הפנסיוני הם כלכלה, מימון וסטטיסטיקה, חשבונאות, יסודות הביטוח, ניתוח ניירות ערך וגמר פנסיוני. לכל אחד מקורסים אלה אתר אינטרנט שמלווה את הלימודים, כולל שיעורים מצולמים וחומרים יקרי ערך נוספים, וכן תרגילים רבים שפתרונם מסייע להכנה האופטימלית למבחן. התרגול המשמעותי לאורך כל הקורס מאפשר לצוות המכללה לעקוב אחרי ההישגים של כל תלמיד ותלמידה ולהושיט עזרה במקומות שבהם היא נדרשת – מרכיב נוסף באחוזי ההצלחה הגבוהים של התלמידים בכל הבחינות בדרך לרישיון סוכן ביטוח פנסיוני, משווק פנסיוני או יועץ פנסיוני.

דילוג לתוכן