לימודי ייעוץ פנסיוני חיפה

לימודי ייעוץ פנסיוני, מכשירים אתכם להיות יועצים מקצועיים למוצרי פנסיה וגמל. לאחר הלימודים בקורס יעוץ פנסיוני און ליין תוכלו להשתלב בקלות בבנקים, חברות או סוכנויות ביטוח או לעבוד כיועצים פנסיוניים עצמאים. הקורס שלנו לימודי ייעוץ פנסיוני בחיפה הוא קורס משולב עם שיווק פנסיוני והוא מיועד במיוחד עבור סוכני ביטוח ועובדי בנקים הרוצים להוסיף עוד שירות למכלול השירותים הניתנים על ידם עד כה. הקורס פונה גם לקהל הרחב ומציע עבורכם הזדמנות לשינוי ולרכישת מקצוע מבוקש.
לשם קבלת הרישיון עליכם לעבור מבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אנחנו מלווים אתכם לכל אורך התהליך כולל קורסי הכנה מקיפים להכנה למבחנים. סוכן ביטוח פנסיוני מחויב להחזיק ברישיון ייעוץ או שיווק פנסיוני, אצלנו תקבלו את כל הכלים הנדרשים בכדי לקבל את הרישיון בהצלחה. אנחנו מכוונים אתכם לשוק התעסוקה ומעניקים לכם עוד במהלך הקורס הזדמנות להתנסות מעשית. לאחר סיום הלימודים ומעבר בהצלחה של ארבעת מקצועות היסוד, יסודות הביטוח, כלכלה, חשבונאות ומימון, תוכלו להתחיל התמחות של שישה חודשים.

תכנון פרישה לימודים מקצועיים ואפשרויות פרנסה

לימודי תכנון פרישה לפנסיה הוא אחד המקצועות הנרכשים ביותר בשנים האחרונות. תכנון פרישה כתוספת לעסק שלכם, יכול בהחלט לשדרג עבורכם את אפשרויות הפרנסה. התחום מתאים במיוחד עבור סוכני ביטוח, יועצים פנסיונים, רו"ח ויועצי מס המעוניינים לשדרג את העסק שלהם. במיוחד היום, עוד שירות הניתן ללקוחות יכול להשאיר אותם אצלכם בעסק לעוד שנים רבות ולהקפיץ עבורכם את מדרגת השכר. לאחר גיל הפרישה, לקוחות רבים שלכם מחפשים איש מקצוע שיעזור להם לנהל את כל העניינים הפיננסיים שלהם. אם יש לכם ייעוץ פרישה כתוספת לעסק, תוכלו בקלות להציע עבורם את השירות. בצורה הזאת תוכלו לשמר לקוחות וגם להגדיל את תיק הלקוחות עבור קליינטים חדשים.

לימודי ייעוץ פנסיוני בחיפה, הם אחד הקורסים המבוקשים אצלנו במכללה. תוכנית הלימודים המקיפה שלנו, מכינה אתכם לשוק העבודה. בקורס נלמד על כל המסלולים הפנסיונים הנמצאים כיום בשוק, נבין לעומק כל מוצר פנסיוני ואת אופן משיכת הכספים. כמו כן נתמקד בהיבטי המיסוי על הפרישה, כולל כל תכנוני המס הנדרשים. בנוסף לכך ננתח את מבנה כלכלת המשפחה, ונרכוש כלים לעבודה עם לקוחות באופן אישי. חלק חשוב מהקורס מוקדש להתנסות בפועל בעבודה, תוך כדי הדרכה צמודה של המרצים שלנו. כולם אנשי מקצוע מטובים ביותר בתחום. 

המכללה שלנו עובדת עם סימולציות וניתוחי תיקים, כחלק מרכזי ביותר מתוכנית הלימודים. לסטודנטים שלנו יש גישה ישירה לאתר מתכנני הפרישה. האתר מכיל מאמרים מקצועיים של טובי המומחים בתחום. כמו כן תוכלו למצוא באתר מצגות מפורטות ללימוד עצמי של תכנון פרישה. בנוסף לכך, אתר מתכנני פרישה מכיל וובינרים מקצועיים, על ידי מרצים מעולים מתחומי ידע שונים ומגוונים. 

בסופו של יום אתם מקבלים את כל הכלים המקצועיים הנדרשים לעבודה. כמו כן אנחנו מלווים אתכם באופן צמוד במהלך הלימודים. לימודי ייעוץ פנסיוני במכללת אורין שפלטר מתקיימים בליווי צמוד של המרצים אשר מעניקים לתלמידים ידע עיוני ומעשי כאחד, בכל שאלה שיש לכם ובכל התלבטות, אתם מוזמנים לפנות אל המרצים שלנו בכל עת. בדיוק בשביל זה הם שם, לעזור לכם להפוך למקצוענים אמיתיים בתחום. 

ייעוץ פנסיוני הלכה למעשה

אחד הדברים המרכזיים ביותר אצלנו במכללה, הוא הכנה לעבודה בפועל. בעבר סטודנטים למדו תואר ראשון, ואז נרשמו ללימודים מקצועיים. כיום אין צורך בתואר ראשון. מרבית הסטודנטים אצלנו במכללה, מגיעים ישירות אלינו. לכן אנחנו עושים את המיטב בשביל ללמד את התיאוריה הנדרשת בצורה מעמיקה. אבל הדגש הוא תמיד מעשי עם הכוונה לתעסוקה. סטודנטים רבים מבינים כיום, שניתן לרכוש הכשרה מקצועית ישירות, ללא צורך בתואר. אצלנו במכללה תרכשו הכשרה יסודית ומקיפה, שתאפשר לכם להתפרנס בכבוד

דילוג לתוכן