לימודי ייעוץ פנסיוני כמה זמן

איך לתכנן הוצאות? איזה מסלול פיננסי לבחור? כמה מיסים אני צריך לשלם? האם זה הגיוני להמשיך לעבוד תוך קבלת הטבות? אין סוף לשאלות עולות לכל אדם אשר עתיד לצאת לפנסיה ולהתחיל תקופה חדשה ולא מוכרת בחייו. כאן נכנס לתמונה יועץ פנסיוני מומחה. האם אי פעם חשבתם, כמה זמן לימודי ייעוץ פנסיוני צריך להשקיע כדי לרכוש את הידע והניסיון הנדרשים שיאפשרו לבצע את תפקיד היועץ באופן המקצועי ביותר? הרי יועץ פנסיוני מומחה צריך לדון בצרכים האישיים, הרצונות, המגבלות והשאיפות של הלקוחות מעתה ואילך, כדי לעזור להם להחליט כיצד לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלהם, שיספקו להם את רמת החיים הנוחה ביותר גם אחרי הפרישה.
בפגישה עם יועץ פנסיוני יש לקבוע מהו גובה הקצבה החודשית הרצויה, איזה סכום חד פעמי הלקוח מעוניין לקבל במידת האפשר לאחר הפרישה. על היועץ הפנסיוני לבחון את תוכניות הפנסיה הזמינות על ידי קבלת דו"חות רלוונטיים מחברות ביטוח והשקעות, לבדוק אלו סכומים נמשכו בעבר מהקופה, לקבל את כל החזרי המס ממעסיקים קודמים ולחשב את ההטבות והסכומים נטו המגיעים ללקוח. כיועץ ופנסיוני עליכם להשקיע את כל זמנכם בלימודים אונליין מקצועיים כדי לדעת לאתר דיווחים שגויים, הפרות של כללי הפקדה, בחישובים סופיים שגויים ובמקרים מסוימים אף בסכומי מס שגויים שנקבעו על ידי מס הכנסה.

לימודי ייעוץ פנסיוני כמה זמן

אז אם אתם רואים את עצמכם פותחים בקריירת יועצים פנסיונים, חשוב לשקול לרגע, עבור לימודי קורס יועץ פנסיוני און ליין כמה זמן צריך להשקיע? האם תוכלו לשלב את הלימודים עם עבודה? סביר להניח כי אם אתם שוקלים על שינוי קריירה, אתם כבר בעלי מחויבויות אשר לא מאפשרות לכם לוותר על עבודה תוך כדי לימודים. במכללת אורין שפלטר תוכלו בקלות לשלב לימודי ייעוץ פנסיוני עם חיי היום יום שלכם, תוך כדי צבירת כל הידע הנחוץ לכם בתחום זה.

דילוג לתוכן