לימודי סוכן ביטוח פנסיוני כמה זמן?

לימודי רפרנט פנסיוני מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים, ומקנים לכם סט כלים פרקטי לעבודה עם לקוחות בתחום.

במסגרת המסלול שלנו עבור סוכני ביטוח פנסיוניים, אנחנו מלמדים את ארבעת קורסי ההכנה בחשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח, ושני הקורסים המקצועיים הנדרשים עבור ההסמכה. כמו כן, אנחנו עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים. לצורך ההכשרה בתחום תדרשו לעשות סטאז' של חצי שנה אותו ניתן להתחיל לאחר מעבר בהצלחה של מבחני היסוד. לימודי סוכן ביטוח פנסיוני לוקחים בדרך כלל בין שנה וחצי לשנתיים הכל בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט.

המסלול שלנו עבור סוכני ביטוח פנסיוניים הוא המסלול המקיף ביותר בתחום עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר. אצלנו תרכשו ידע פרקטי שיעזור לכם הלכה למעשה בעבודה בתחום. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם טובי המרצים, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

לאחר לימודי יסודות הביטוח וההכשרה המעשית המכללה עוזרת לכם למצוא עבודה בתחום. לרשות הסטודנטים של המכללה עומד פורטל המשרות העשיר שלנו עם עשרות משרות מחברות הביטוח והסוכנויות השונות ברחבי הארץ.

לימודי סוכן ביטוח פנסיוני כמה זמן?
איפה עובדים סוכני ביטוח פנסיוניים?

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים עובדים בדרך כלל במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות השונות ברחבי הארץ כעצמאים או שכירים. כמו כן, בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד כיועצים או כמשווקים של פוליסות ביטוח מטעם הסוכנויות והחברות השונות. היועצים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים, והם מחויבים למידע אובייקטיבי ללקוח. המשווקים עוסקים בשיווק של מוצרי ביטוח ללקוחות מטעם החברות והסוכנויות השונות. במכללה שלנו אנחנו עוזרים לכם למצוא את הכיוון המקצועי המתאים עבורכם באמצעות שירותי הייעוץ של המכללה שעומדים תמיד לרשות הסטודנטים.

איך נרשמים למסלול הלימודים בביטוח פנסיוני?

מעוניינים להירשם למסלול הלימודים בביטוח פנסיוני? אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן