לימודי רפרנט ביטוח חיים

לימודי רפרנט ביטוח מכינים אתכם לעבודה במסגרת החברות והסוכנויות השונות ברחבי הארץ. הרפרנטים הם אחד מעמודי התווך של חברות הביטוח והם חוליה מרכזית בתפקוד התקין של בית העסק. הם אלו האחראים על עדכוני הגבייה, עונים לכל הפניות של הלקוחות, מתעסקים בסילוקי תביעות ודואגים לתפעול שוטף של המשרד.

רפרנטים מתמחים בתחומי ביטוח שונים, כגון הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי. כמו כן, לימודי רפרנט ביטוח חיים מתמקדים בסוג מסוים של ביטוחים והם מכינים אתכם להתמקדות ספציפית בנושא. במכללה שלנו אנחנו מציעים עבורכם הכשרות מקצועיות עבור רפרנט ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, המכינים אתכם לעבודה כרפרנט ביטוח חיים. בהתאם לכך, במסגרת הלימודים אצלנו תקבלו הדרכה מלאה בנוגע לתחום הביטוח הספציפי שבו אתם מעוניינים לעבוד.
רפרנט ביטוח לימודים הם השלב החשוב הראשון לקריירה כרפרנט ביטוח. הלימודים כוללים הכרה עם מגוון התחומים בביטוח, כולל ביטוח פנסיוני ואלמנטרי. בנוסף, הלימודים כוללים הבנה מעמיקה של החוקים והנהלים הרלוונטיים לעולם הביטוח.

לימודי רפרנט ביטוח חיים

לימודי רפרנט ביטוח תנאי קבלה

לימודי רפרנט ביטוח במכללת אורין שפלטר מתקיימים ללא תנאי קבלה. במהלך הקורס שלנו תרכשו ידע תיאורטי ופרקטי מקיף שיכין אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום. במהלך הקורסים שלנו תלמדו לעומק על כל חוקי הביטוח בישראל, ועל כל הפוליסות הנדרשות עבור תחום הביטוח הספציפי. נלמד הלכה למעשה איך להפיק פוליסות ביטוח ואיך לעדכן אותם. כמו כן, נלמד על כל התפעול השוטף של המשרד ועל ניהול קשרי לקוחות. כל המרצים שלנו בקורס הם אנשי מקצוע בעצמם. הלימוד הפרקטי וההתנסות בכיתה, מכשירים אתכם להשתלבות מהירה באחת מהחברות או הסוכנויות המובילות בארץ.

הרשמה ללימודי רפרנט ביטוח

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על לימודי רפרנט פנסיוני במכללת אורין שפלטר? מעוניינים להירשם ללימודים במכללה. פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו. המכללה שלנו היא המכללה המובילה בארץ בתחום ההשכלה הפנסיונית, עם ההכשרה המקיפה ביותר עבור רפרנטים בתחום הביטוח הכללי והפנסיוני, הצטרפו אלינו עוד היום אל הקורס הבא!

דילוג לתוכן