לימודי תעודה בצפון

לימודי ביטוח אלמנטרי תעודה בצפון במכללת אורין שפלטר מאפשרים לכם לרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית, ולהשתלב במהירות במעגל העבודה. מתחילת שנות האלפיים צמחו בשוק העבודה מקצועות רבים, המאפשרים לכם לעבוד ללא צורך בלימודים אקדמיים או בתנאי קבלה מיוחדים לצורך ההכשרה. אחד מהמקצועות האלו הוא כמובן יועץ משכנתאות, איש מקצוע שעוזר ללקוחות לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבורם בכל הנוגע ללקיחת הלוואה, לצורך קניית דירה. היועצים עוזרים ללקוחות לנסח את הבקשה עבור הבנקים ובונים עבורם תמהיל משכנתא מתאים. בהתאם לכך, הם יכולים לחסוך עבור הלקוחות אלפי שקלים במסגרת התשלומים השנתיים.

לימודי יועץ משכנתאות מתקיימים במשך חמישה עשר מפגשים בלבד, כל מפגש בן ארבע שעות אקדמיות. במהלך קורס יועץ פנסיוני אונליין תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ותתנסו בעבודה באמצעות מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. כמו כן, תתלוו ליועץ בכיר בפגישה עם לקוחות באחד הבנקים המובילים בארץ. ייעוץ משכנתאות מאפשר לכם לעבוד במסגרת הבנקים, מוסד פיננסי מתאים או לפתוח בעתיד עסק עצמאי ולתת שירות מקיף ללקוחות בכל רבדי התחום.

לימודי תעודה בצפון
לימודי תעודה בתחום הביטוח

מקצועות נוספים שבהם ניתן ללמוד מקצוע בזמן קצר יחסית, הם חתם ביטוח ורפרנט בתחום הביטוח. החתמים אחראים על התאמת הפוליסה למבוטח, והם אלו שקובעים את התנאים הנדרשים בשביל לעשות זאת. חתמי ביטוח יכולים לעבוד בתחומי ביטוח רבים ומגוונים, בהתאם להכשרה הספציפית שלהם. רפרנטים בתחום הביטוח אחראים על כל התפקוד התקין של בית העסק. בהתאם לכך, כל סוכנות וכל חברת ביטוח עובדים עם רפרנטים, שעוזרים להם לנהל את כל קשרי הלקוחות ולדאוג לתפעול תקין של המשרד.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן