לימוד בנקאות בלי פסיכומטרי

מבחן הפסיכומטרי הוא חלק אינטגרלי מהמסלול שעוברים הרבה מאוד צעירים אחרי השחרור מהצבא. המבחן הקשה והמורכב אמור לבחון את היכולת של אנשים במגוון תחומים ולשקלל להם ציון שיהווה אבן דרך בבחירה שלהם במוסד אקדמי ובמקצוע. ההכנה למבחן אורכת לרוב כמה חודשים וכוללת גם קורס ייעודי. הרבה אנשים יעידו שמדובר בחודשים קשים בהם כמעט לא מנהלים חיי חברה, והלחץ להצליח הוא גדול לאור משקלו הרב של הציון בעיני רבים. בדיוק בגלל הקשיים הללו, אנשים רבים בוחרים לוותר על המבחן ולנסות ולמצוא מקצועות שלא מצריכים ציון בו. בניגוד למה שאנשים חושבים, יש הרבה מאוד מקצועות כאלו, ואפילו בתחומים טובים ומבוקשים.  הירשמו עכשיו ללימודי חיתום אלמנטרי במכללת אורין שפלטר

לימוד בנקאות בלי פסיכומטרי

אחד התחומים הללו הוא תחום הבנקאות, אליו אפשר להיכנס גם בעזרת תואר מקצועי. לבנקאות יש הרבה תתי תחומים והאידיאל הוא לא ללמוד משהו כללי, אלא תחום ספציפי אליו אפשר להיכנס במהרה ולהתחיל להשתדרג ולהתקדם. לימוד בנקאות בלי פסיכומטרי הוא אפשרי בתחומים כמו ייעוץ המשכנתאות, שוק ההון, ביטוח וייעוץ השקעות, שהם תחומים מבוקשים, מאתגרים, מגוונים ובעיקר רווחיים. אחד הדברים החשובים ביותר הוא למצוא מוסד מקצועי טוב בו אפשר לקבל את ההכשרה הנכונה, מבלי להציג ציון מבחן פסיכומטרי. מוסד כזה הוא בדיוק מכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית המובילה בארץ בנושא כלכלה.

לצבור ניסיון וידע

במכללת אורין שפלטר עושים את המירב למען הסטודנטים וזה מתחיל בתנאי קבלה נוחים. הסטודנטים מקבלים חומר לימודי ממוקד ונכון, ולא מתעסקים בתיאוריות ובהכנת השטח, כפי שנהוג לעשות במוסדות אקדמיים אחרים. למעשה, בתוך שנתיים אפשר לסיים את המסלול ולהיבחן בבחינות הלשכה של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הלימודים נערכים בשעות הערב, כך שניתן להתחיל ולעבוד תוך כדי התואר ולצבור ניסיון וידע שיהיו חשובים בהמשך.

דילוג לתוכן