מה צריך לעשות בשביל להיות סוכן ביטוח?

שואלים את עצמכם מה צריך בשביל להיות סוכן ביטוח? הגעתם אל המקום המתאים! סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים,

נדרשים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. שני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהתחומים וארבעה מבחנים במקצועות היסוד. המבחנים במקצועות היסוד הם בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. כמו כן, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.

ההכשרה עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים מאפשרת לכם לעבוד כסוכני ביטוח, יועצים ומשווקים פנסיוניים. במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים. במסגרת ההכשרה שלנו עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, אנחנו מלמדים את כל הקורסים במתכונת דיגיטלית ופרונטלית. במכללה שלנו תוכלו מסלול דיגיטלי מלא בביטוח פנסיוני ואלמנטרי!

במסגרת לימודי יסודות הביטוח תרכשו כלים פרקטיים לעבודה בתחום, ותתכוננו בצורה הטובה ביותר למבחנים, על ידי לימוד אינטראקטיבי הכולל סימולציות ותרגולים רבים. המסלול שלנו הוא המקיף ביותר מבין כל המכללות ברחבי הארץ, ואנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.

מה צריך בשביל להיות סוכן ביטוח?
המסלול הפנסיוני עבור סוכני ביטוח, יועצים ומשווקים

המסלול הפנסיוני מכשיר אתכם לעבודה כיועצים משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים. ההכשרה עבור שלושת המקצועות זהה, ההבדל הוא בסטאז' הנדרש עבור כל אחד מהתחומים. היועצים הפנסיוניים הם אנשי מקצוע אובייקטיבים שעובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. המשווקים עוסקים בשיווק ומכירה של פוליסות ביטוח למבוטחים במסגרת חברות הביטוח השונות. סוכני הביטוח הפנסיוני מעניקים שירות כולל ומקיף ללקוחות בתחום, והם עובדים בדרך כלל כעצמאים מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות. במסגרת ההכשרה שלנו בביטוח פנסיוני אנחנו עוזרים לכם למצוא את המסלול המקצועי המתאים ביותר עבורכם.

הרשמה ללימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי

מעוניינים להירשם ללימודי רפרנט פנסיוני או אלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן