מקצועית א ספר

קורס מקצועית א' הוא אחד הקורסים החשובים ביותר בהכשרת סוכני ביטוח פנסיוניים, משווקים ויועצים פנסיוניים. כמו כן, קורס מקצועית א' הוא חלק מדרישות החובה בהכשרת יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים.

במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס הכנה עבור המבחן של הרשות לניירות ערך, המקנה לכם את כל הכלים הנדרשים בשביל לעבור את הבחינה בהצלחה יתרה. במהלך הלימודים נעבור אתכם על כל חומר הלימוד הנדרש עבור הבחינה, ונקנה לכם כלים פרקטיים לעבודה בתחום. המטרה שלנו היא לאפשר לכם מייד עם סיום ההכשרות המתאימות בביטוח או בשוק ההון, להשתלב בעבודה במקצוע.

לימודי ביטוח פנסיוני

לימודי ביטוח פנסיוני, מכשירים אתכם לעבודה כיועצים משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. במסגרת הלימודים תצטרכו לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים הכוללים גם את מקצועית א'. כמו כן, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה.

מכללת אורין שפלטר מכינה אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים ומקנה לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות בתחום. מסלול הלימודים שלנו מתקיים באופן פרונטלי או דיגיטלי בהתאם לצרכים של כל סטודנט. ניתן ללמוד את כל מסלול הלימודים בביטוח פנסיוני באופן מקוון!

מקצועית א ספר
לימודי שוק ההון

לימודי שוק ההון מכשירים אתכם לעבודה כיועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים. לימודי יועץ השקעות כוללים מעבר של חמישה מבחנים, ארבעה במקצועות היסוד, מבחן מקצועי אחד וסטאז' של חצי שנה. הלימודים עבור ניהול תיקים דורשים שישה מבחנים, ארבעה במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. כמו כן, תדרשו לעשות סטאז' של תשעה חודשים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בשוק ההון ובביטוח פנסיוני? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן