סוכן ביטוח בריאות

לשאלה כמה עולה ביטוח בריאות פרטי אין כמובן תשובה קבועה: העלות משתנה בהתאם למרכיבי הפוליסה, למאפיינים הספציפיים של המבוטח או המבוטחת וכן בין חברת ביטוח אחת לשנייה. ביטוח בריאות פרטי עשוי לכלול כיסוי למימון ניתוחים (גם בארץ וגם בחו"ל), כיסוי תשלום עבור תרופות שאינן בסל הבריאות, כיסוי תשלום עבור טיפולים מיוחדים בחו"ל והשתלות, כיסוי עבור מחלות קשות ומבחינות מסוימות גם ביטוח תאונות אישיות וביטוחים סיעודיים הם מוצרים משלימים לביטוח הבריאות.

על-מנת להגיע לפוליסה האופטימלית עבורכם – זו שגם תספק כיסוי מלא לכל הצרכים האפשריים בתחום הבריאות וגם הפרמיה עליה לא תהיה גבוהה יותר על המידה – מומלץ למצוא סוכן ביטוח פנסיוני שאתם סומכים עליו. סוכני ביטוח פנסיוניים מורשים להציע ללקוחותיהם ביטוחי בריאות וביטוחים סיעודיים, וכן ביטוח אובדן כושר עבודה וביטוחי חיים, ולשירותיהם שלהם ישנו ביקוש רב. בהתאם רמת השכר של סוכן ביטוח פנסיוני שכיר גבוהה ואילו סוכני ביטוח פנסיוני עצמאיים עשויים להגיע להכנסות מרשימות מאוד.

בכדי לעבוד בתחום רווחי זה, נדרש רישיון. על-מנת לקבל את הרישיון (ממשרד האוצר), יש לעבור 6 מבחנים: בכלכלה, בסטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, יסודות הביטוח, ניתוח ניירות ערך וגמר פנסיוני. במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד במסלול שיכין אתכם לכל הבחינות הנ"ל ולהשלים את כל הדרישות בדרך לרישיון המיוחל תוך שנה וחצי עד שנתיים. המסלול פתוח לכולם ואין צורך בידע קודם או בזיקה כלשהי לתחום הביטוחים. הרמה הגבוהה של המרצים בקורסים, שנבחרים בין השאר על סמך אחוזי ההצלחה של תלמידיהם במבחנים וכולם בעלי ניסיון רב בהכנה לאותם מבחנים, והליווי האישי לכל תלמיד ותלמידה מקנים הכנה אידיאלית למבחנים.

הליווי של המכללה נמשך גם לאחר קבלת הרישיון – באמצעות חברת ההשמה שמסייעת למי שמחפש משרת סוכן ביטוח פנסיוני שכיר למצוא את זו המתאימה לו ביותר, ודרך סוכנות הביטוח של אורין שפלטר שמאפשרת לבוגרים שרוצים לצאת לדרך עצמאי ליהנות מגב פיננסי ותמיכה לוגיסטית בתחילת הדרך עד הקמת סוכנות ביטוח.

דילוג לתוכן