עבודה הכנסה נוספת

הרבה אנשים שואלים את עצמם מהו התחום שיוכל לספק להם כיום עבודה והכנסה נוספת. רבים מחפשים כיום מקצוע לחיים שלא דורש הכשרה ארוכת שנים, כלומר,

מקצוע שיאפשר להם להשתלב בצורה מהירה במעגל העבודה. מכללת אורין שפלטר מציעה קשת רחבה של קורסים והכשרות המאפשרים בהמשך אפשרויות תעסוקה שונות בתום הלימודים.

הכשרות מעשיות קצרות טווח

קודם כל, אם אתם מחפשים הכשרה קצרת טווח, אנחנו מציעים עבורכם כמה קורסים מעולים, בשביל להשתלב מיידית בעבודה. אנחנו מלמדים קורס ייעוץ משכנתאות, עבור אלו מכם שמעוניינים לעבוד בתחום במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לנהל את כל המשא ומתן מול הבנקים. הם מגישים עבורם את הבקשות ובונים בהתאם לכך את תמהיל המשכנתא המתאים. לימודי ייעוץ משכנתאות מאפשרים לכם לרכוש מקצוע מבוקש ומכניס בארבעה חודשים בלבד! מדובר בתחום שפותח בפניכם אפשרויות קידום רבות לאורך השנים.

במידה ותחום הביטוח מעניין אתכם, אנחנו מציעים קורסים עבור חתם ביטוח עסקי או חיתום פרט וקורס מיוחד עבור רפרנטים בתחום הביטוח הכללי. הקורסים שלנו עבור חתמי ביטוח ורפרנטים מקנים לכם את כל הידע הפרקטי הנדרש, בשביל להתחיל לעבוד בתחום מייד לאחר סיום הלימודים.

עבודה הכנסה נוספת
לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, לימודי ייעוץ שיווק וניהול תיקים

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי מכשירים אתכם לעבודה כסוכני ביטוח אלמנטרים או פנסיוניים, יועצים ומשווקים פנסיוניים. מסגרת הלימודים כוללת קורסי הכנה לכל המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן, אנחנו עוזרים לכם בסיום הלימודים וההכשרה המעשית, שאורכה חצי שנה, למצוא עבודה בתחום. לימודי ייעוץ ביטוח מאפשרים לכם לעבוד במסגרת סוכנויות הביטוח והחברות המובילות בארץ ואף לפתוח עסק עצמאי.

בנוסף למסלול הלימודים בביטוח, אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור ייעוץ ושיווק השקעות וניהול תיקים. המסלול עבור ייעוץ ושיווק השקעות דורש מעבר של חמישה מבחנים וסטאז' של חצי שנה. במסגרת ההכשרה בניהול תיקים תצטרכו לעבור מבחן מקצועי נוסף ולעשות סטאז' של תשעה חודשים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן