קורס יועץ ביטוח

יועצים בתחום הביטוח הפנסיוני, מספקים שירות ללקוחות בכל הנוגע לכספי הפנסיה והפיצויים. היועצים הפנסיוניים הם אנשי המקצוע היחידים המורשים לספק שירות זה. היועצים מחזיקים ברישיון מאגף שוק ההון במשרד האוצר. לשם קבלת הרישיון, הם נדרשים לעבור הכשרה ביטוח אלמנטרי מקיפה הכוללת שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח, ושני מבחנים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני. כמו כן, תדרשו לעבור סטאז' של חצי שנה.

קורס יועץ ביטוח
מה תפקידו של היועץ הפנסיוני?

תפקידו של היועץ הפנסיוני הוא לתת מידע אובייקטיבי ללקוח בכל הנוגע לחסכונות שלו לשעת הזקנה, כספי הפנסיה והפיצויים ותשלומים והפקדות נוספים. היועצים מספקים ללקוח מידע מדויק בנוגע לכל הכיסויים והביטוחים שברשותו, ומעמידים בפניו את האופציות השונות לחיסכון. יועצים פנסיוניים יכולים לחסוך אלפי שקלים בחשבון הסופי עבור הלקוח.
איפה עובדים יועצים פנסיוניים?
רוב היועצים פנסיוניים עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. אבל, בשנים האחרונות אנחנו עדים לשינוי קל של המגמה. בהתאם לכך, יותר יועצים פונים לעבודה כעצמאים בתחום. חלק מהיועצים הפנסיוניים עובדים עם לקוחות פרטיים, וחלקם מעדיפים לעבוד עם חברות ועסקים. כמובן שניתן גם לשלב בין השניים ולתת שירות כולל למגזר הפרטי והעסקי ללקוחות.

לימודים במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר, אנחנו מלמדים את כל קורסים מקצועיים בצפון הנדרשים עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במהלך ההכשרה בתחום נכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים ונקנה לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות בתחום. בנוסף לכך, מייד עם סיום קורס יועץ פנסיוני און ליין וההכשרה המעשית אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה, באמצעות פורטל המשרות העשיר שלנו עם עשרות משרות נחשקות המתפרסמות מדי יום.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן