קורס יועץ השקעות מחיר

קורס יועץ השקעות 

הכשרה עבור יועצי השקעות, דורשת מעבר של חמישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ואתיקה ודיני ניירות ערך. בנוסף לכך, תצטרכו לעבור עוד מבחן מקצועי במקצועית א'. לימודים והכשרה עבור יועצי השקעות כוללים קורסי הכנה לכל אחד מהמבחנים הנדרשים. בנוסף למבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. 

במסגרת הלימודים אצלנו במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול לימודים מיוחד עבור יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים, המכין אתכם בצורה מלאה למעבר של כל המבחנים הנדרשים. משווקי השקעות נדרשים לעבור את אותו מסלול כמו היועצים ולעשות סטאז' בהתאם למקצוע. מנהלי תיקי השקעות נדרשים לעשות מבחן מקצועי נוסף במקצועית ב' ולעבור סטאז' של תשעה חודשים. 

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפנסיוני והפיננסי עם תוכנית לימודים אונליין מקיפה ביותר בתחום שוק ההון. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, ומעניקים לסטודנטים שלנו הכשרה פרקטית שתשרת אותם הלכה למעשה בעבודה בפועל. 

קורס יועץ השקעות מחיר

לימודים בתחום שוק ההון תנאי קבלה 

אין כל דרישה מיוחדת מצד המכללה שלנו לצורך הקבלה ללימודי יועץ השקעות. בהתאם לכך, אין צורך בפסיכומטרי בשביל להתחיל את מסלול הלימודים. לימודיים מקצועיים מאפשרים לכם בזמן קצר יחסית לרכוש מקצוע מבוקש ולהכין את עצמכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות. במהלך הקורסים שלנו אנחנו מלמדים את כל החומר התיאורטי הנדרש בדגש על עולם המעשה ועל מעבר של המבחנים בהצלחה יתרה. הלימודים נמשכים כשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ ושיווק השקעות וניהול תיקים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן