קורס יועץ פנסיוני

הוצאת רישיון פנסיוני כרוכה במעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת ההכשרה תדרשו לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות עוד שני מבחנים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני. מכללת אורין שפלטר מלמדת את כל קורסי ההכנה הנדרשים ועוזרת לכם למצוא את הסטאז' המתאים. לצורך ההכשרה כיועצים פנסיונים תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.
אם אתם מחפשים את הגמישות ללמוד מהבית בזמנים שנוחים לכם, מכללת אורין שפלטר מציעה גם קורס יועץ פנסיוני און ליין. הקורס מכיל את כל החומר הדרוש להצלחה במבחנים, וניתן ללמוד בו בכל שעה ומכל מקום.

לימודי ביטוח פנסיוני, הכשרה לעבודה כיועצים, משווקים וסוכני ביטוח

עולם הביטוח הפנסיוני הוא אחד מהתחומים הפיננסיים החשובים ביותר. הביטוח הפנסיוני מאפשר לכל אחד מאיתנו להבטיח לעצמו ולבני משפחתו, המשך פרנסה מכובדת ושמירה על אותו אורח חיים מלפני הפרישה. במקרה של פרישה מעבודה, נכות או זקנה, יועצים משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים, מספקים ללקוחות רשת ביטחון כלכלית.
למעוניינים בלימודי משווק פנסיוני, ישנם כמה תנאי קבלה שחשוב לקחת בחשבון. תחילה, חשוב לעבור את הקורסים הנדרשים במקצועות היסוד והמבחנים המשלימים. כמו כן, המועמדים ללימודים חייבים להראות מוטיבציה גבוהה ותחיבות להצליח במקצוע המאתגר הזה. למעבר לסטאז' של חצי שנה דרושה נכונות להתחייבות זמנית ומקצועית. כל אלו הם תנאי הקבלה ללימודי ייעוץ פנסיוני, והם מהווים את הדרך להפוך למקצוע החשוב הזה בעולם הפיננסי.

קורס יועץ פנסיוני

היועצים מספקים ללקוח מידע מפורט בנוגע לכל החסכונות שלו בקרנות הפנסיה, ביטוחי מנהלים, קופות גמל, פנסיות תקציביות וערוצי חיסכון נוספים. התפקיד שלהם הוא להתאים לכל לקוח את המסגרת הפנסיונית הטובה ביותר עבורו. משווקים פנסיוניים עוסקים בשיווק של מוצרים ללקוחות וסוכני הביטוח מעניקים שירות כולל ומקיף בתחום.

ההכשרה עבור יועצים, משווקים וסוכני ביטוח, היא אותה הכשרה תיאורטית. בכל תחום תדרשו לעשות סטאז' בהתאם למקצוע שבו תרצו לעבוד בעתיד. במכללה שלנו אנחנו מלמדים מסלול מקיף ויסוד בתחום. בהתאם לכך, אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים בעלי השכלה רחבה וידע פרקטי בעולם הביטוח הפנסיוני.

איך נרשמים למסלול הלימודים בביטוח פנסיוני?

מעוניינים להירשם למסלול הלימודים בביטוח פנסיוני? אין יותר פשוט מכך! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן