קורס ייעוץ פנסיוני בצפון

מחפשים אחר נתיב מקצועי חדש ומתגמל? לימודי ייעוץ פנסיוני בצפון הם הפתרון! יועצים פנסיוניים עוזרים ללקוחות רבים להגן על עתידם הכלכלי ולשפר את חייהם. הם מספקים להם שירות מקצועי ואובייקטיבי במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים.

ללמוד ייעוץ פנסיוני בצפון במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר מציעה עבורכם מסלול לימודי תכנון פרישה מלא עבור יועצים פנסיוניים. במסגרת ההכשרה תלמדו את כל מה שחשוב לדעת בתחום הייעוץ הפנסיוני ותכירו לעומק את כל הפוליסות המגוונות. מעבר לכך, תלמדו מיומנויות חשובות הרלוונטיות לניהול וארגון של משרדי ביטוח, כולל ניצול יעיל של הזמן ויכולת התמודדות עם מצבי לחץ במהלך העבודה היומיומית עם הלקוחות.

מטרת ההכשרה בייעוץ פנסיוני

מטרת הלימודים הינה להקנות לסטודנטים את כל הכלים הפרקטיים, שישרתו אותם הלכה למעשה בעבודתם היומיומית. ההכשרה כוללת סדנאות, סימולציות ותרגולים תוך מתן דגש מיוחד על האספקטים המעשיים של העבודה. מעבר לכך, לצורך נוחות הסטודנטים, כל שיעורי קורס יועץ פנסיוני אונליין מוקלטים, ככה שניתן לצפות בהם בכל זמן.

קורס ייעוץ פנסיוני בצפון
תנאי קבלה ללימודי ייעוץ פנסיוני בצפון

על מנת להירשם ללימודי ייעוץ פנסיוני בצפון, אין צורך בתנאי קבלה כלשהם. קורס ייעוץ פנסיוני אונליין פתוח לכל אדם המעוניין ללמוד מקצוע מבוקש זה. הלימודים מתקיימים במתכונת דיגיטלית לטובת התושבים בצפון המעוניינים ללמוד את המקצוע ולהתמחות בתחום. ההכשרה כוללת הכנה מלאה לכל המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר כולל עזרה במציאת הסטאז' המתאים. בסיום ההכשרה אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום.

מעוניינים לדעת פרטים נוספים? אתם תמיד מוזמנים ליצור קשר עם יועצי המכללה שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן