קורס רפרנט אלמנטרי

קורס רפרנט ביטוח אלמנטרי מאפשר לכם לרכוש מקצוע מעולה בכמה חודשים בלבד! קורס רפרנט ביטוח אלמנטרי,

מתקיים במשך עשרים וארבע מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש, סך הכל תשעים ושש שעות אקדמיות. הקורס שלנו במכללת אורין שפלטר מכיל את כל הנושאים התיאורטיים הנדרשים לעבודה בתחום ומקנה לכם סט כלים פרקטי. במהלך הקורס תלמדו על ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח רכוש ובריאות, ביטוח אחריות מקצועית ועוד נושאים רבים נוספים. במסגרת לימודי רפרנט פנסיוני תרכשו את כל הידע הנדרש בנוגע לכלל הביטוחים השייכים לביטוח האלמנטרי.

רפרנט ביטוח אלמנטרי הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. הלימודים בתחום מאפשרים לכם להשתלב בחברות ובסוכנויות הביטוח בתפקיד יצירתי ומאתגר. רפרנטים בתחום הביטוח האלמנטרי אחראים על התפקוד התקין של המשרד, על כל העבודות הביורוקרטיות והלוגיסטיות ועל ניהול מלא של כל קשרי הלקוחות. מדובר בחוליה חשובה ביותר בכל חברת וסוכנות ביטוח.

קורס רפרנט אלמנטרי
רפרנט ביטוח כללי תנאי קבלה ותוכנית הלימודים

המסלול שלנו עבור רפרנט ביטוח כללי מתקיים ללא כל תנאי קבלה מקדימים. המסלול מתאים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין לרכוש מקצוע לחיים בזמן קצר של שישה חודשים בלבד! כל שיעורי הקורס שלנו מוקלטים ותוכלו לצפות בהם בכל זמן שתרצו, לצורך חזרה על חומר הלימודים או השלמה של שיעורים שהפסדתם במהלך הלימודים. המכללה שלנו עובדת עם טובי המרצים בתחום, כולם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. בנוסף לכך, קורס רפרנט פנסיוני שלנו הוא הקורס המקיף והיסודי ביותר מבין כל המכללות ברחבי הארץ!

איך נרשמים לקורס רפרנט ביטוח כללי?

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של הקורס? רוצים לקבל פרטים נוספים על מועדי ההרשמה? מעוניינים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? אתם מוזמנים עוד היום לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן