קורס רפרנט פנסיוני

קורס רפרנט פנסיוני מכין אתכם לעבודה במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות השונות ברחבי הארץ. רפרנטים בתחום הפנסיוני עוזרים לניהול המשרד, ומטפלים בכל קשרי הלקוחות. הם דואגים לכך שכל ענייני המשרד יטופלו בצורה מהירה ויעילה. הרפרנטים נדרשים לידע בתחום הביטוח הפנסיוני ולכן הדרך הטובה ביותר להכשרה בתחום, היא באמצעות קורס מקצועי ומקיף המכין אתכם לעבודה.

במסגרת ההכשרות מעשיות שלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו מלמדים קורס רפרנט ביטוח אלמנטרי ייחודי עבור רפרנטים בתחום הביטוח, ומקנים לכם ידע פרקטי ותיאורטי ממדרגה ראשונה. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים כולם אנשי מקצוע שבאים מן השטח.

המכללה שלנו היא המכללה המובילה בתחום ההשכלה הפיננסית עם עשרות קורסים והכשרות מקצועיות שמכינים אתכם לעבודה בזמן קצר. הצטרפו אלינו עוד היום והבטיחו את מקומכם במעגל התעסוקה. אנחנו כאן בנוגע לכל שאלה שיש לכם בנוגע למסלול לימודי ביטוח פנסיוני שלנו עבור רפרנט ביטוח פנסיוני.

קורס רפרנט פנסיוני
קורסים והכשרות מעשיות בתחום הביטוח

המכללה שלנו מלמדת את כל קורסי ההכנס הנדרשים עבור הכשרת סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. הסוכנים נדרשים לעבור שישה קורסים, ארבעה במקצועות היסוד ועוד שני קורסים מקצועיים בכל אחד מהתחומים. כמו כן, אנחנו מלמדים קורסים והכשרות מעשיות קצרות טווח עבור רפרנטים וחתמים המעוניינים להשתלב בעבודה בחברות הביטוח. כל הקורסים שלנו הם ברמה הגבוהה ביותר שניתן ואנחנו דואגים להכשיר אתכם לעבודה פרקטית בתחום.

הרשמה ללימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

מעוניינים להירשם לרפרנט ביטוח לימודים במכללת אורין שפלטר? רוצים לקבל מידע נוסף על כל הקורסים וההכשרות שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? אל תהססו! אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. תוכלו לקבל את כל המידע הנדרש עבורכם בשיחת טלפון אחת או לקבוע פגישה איתנו במכללה.

דילוג לתוכן