רישיון שיווק פנסיוני

משווק פנסיוני עובד מטעם בית השקעות, סוכנות או חברת ביטוח והוא משווק את מוצרי החסכון הפנסיוני של בית העסק. על מנת לעבוד בתחום תצטרכו לעבור הכשרה מקיפה מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. רישיון שיווק פנסיוני דורש מעבר של שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ושני מבחנים מקצועיים. המבחנים במקצועות היסוד הם בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. המבחנים המקצועיים הם במקצועית א' וגמר פנסיוני.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. מסלול לימודי יסודות הביטוח שלנו הוא בהיקף של 670 שעות לימוד אקדמיות. משך הלימודים הוא כשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. המסלול שלנו הוא המסלול המקיף ביותר מבין כל המכללות ברחבי הארץ. כל הרצאות הקורס מצולמות ומועברות לאתר התרגול, שם תוכלו למצוא פתרונות מצולמים לאלפי שאלות וחומרי לימוד נוספים להעשרה.

רישיון שיווק פנסיוני
לימודי שיווק, ייעוץ וסוכן ביטוח פנסיוני

לימודי שיווק, ייעוץ וסוכן ביטוח פנסיוני מתקיימים במסגרת של לימודי ביטוח אלמנטרי הכנה לבחינות מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. מדובר באותה הכשרה תיאורטית בשלושת התחומים, השוני הוא באופי הסטאז' הנדרש עבור העבודה בתחום. משווקים פנסיוניים עובדים בעיקר כשכירים בבתי השקעות, חברות ביטוח וסוכנויות ביטוח. התפקיד של משווק ביטוח פנסיוני הוא מתן מידע ללקוח ושיווק מוצרים בתחום הפנסיה, גמל, ביטוח בריאות, ביטוח חיים, סיעוד, אובדן כושר עבודה ותחומים רבים נוספים. היועצים הפנסיוניים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים והתפקיד שלהם הוא לספק מידע אובייקטיבי ללקוח. סוכני הביטוח עובדים בדרך כלל כעצמאים על עמלות על עסקאות מחברות הביטוח.

איך נרשמים ללימודי ביטוח פנסיוני?

מעוניינים להירשם ללימודי ייעוץ ביטוח במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעמוד לרשותכם.

דילוג לתוכן