רפרנט ביטוח משכורת

רפרנט ביטוח הוא אחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר בתחום. הרפרנטים הם כוח עזר מקצועי בכל חברת ביטוח ובכל סוכנות, והם מטפלים באופן שוטף בכל הביטוחים הכלליים של הלקוחות, ביטוח רכב ודירה, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח נסיעות לחו"ל ועוד שורה ארוכה של ביטוחים.

רפרנטים לביטוח אלמנטרי עוסקים בהפקת הפוליסות ועדכונן, בכל ביצועי הגבייה והטיפול השוטף, כולל סילוקי תביעות ופניות של לקוחות. הרפרנטים הם הפנים של חברת הביטוח והם מנהלים את כל קשרי הלקוחות של החברה. בהתאם לכך, הם נדרשים לידע מעמיק בתחום הביטוח ובתחומים רבים נוספים המשיקים לתחום.

הרפרנטים עובדים בעיקר בחברות הביטוח והסוכנויות, במחלקות לביטוח במסגרת תאגידים שונים, חברות להשכרת רכבים וחברות יבואני רכב, ובעוד מקומות נוספים. חלק מהרפרנטים מתמחים בתחום ספציפי כגון בריאות וסיעוד וביטוח פנסיוני. השכר ההתחלתי של רפרנטים הוא גבוה יחסית לשוק והוא נקבע בהתאם לניסיון המקצועי.

לימודי רפרנט ביטוח

לימודי רפרנט פנסיוני מכשירים אתכם לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. במהלך העבודה תרכשו כלים פרקטיים ותתנסו בעבודה תוך כדי הלימודים. מטרת הקורס היא להכשיר את הסטודנטים לעבודה מקצועית בחברות וסוכנויות ביטוח, ובמחלקות לביטוח של מוסדות וארגונים שונים.

במהלך לימודי יסודות הביטוח תרכשו ידע נרחב בנוגע לכל פוליסות הביטוח השונות, ותלמדו מיומנויות חשובות לניהול וארגון של משרדי ביטוח וסוכנויות. אצלנו תרכשו ידע מעשי שיעזור לכם להתמודד עם מצבי לחץ בעבודה היומיומית, ותתנסו בפועל בעבודה דרך סדנאות, תרגולים וסימולציות.

רפרנט ביטוח משכורת
לימודי רפרנט ביטוח כללי, מבנה הקורס ותנאי קבלה

קורס רפרנט פנסיוני כללי מתקיים במשך עשרים וארבעה מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש, סך הכל תשעים וארבע שעות אקדמיות. הקורס מתקיים ללא תנאי קבלה ובסיומו יערך מבחן מסכם.
מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס רפרנט ביטוח כללי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן