שוק ההון איך מתחילים

התחלות הן תמיד קשות, בכל מקום בו נמצאים ובכל מה שעושים. לוקח זמן עד שלומדים את הסביבה ואת סוג הפעילות והדבר הכי נכון לעשות הוא לקבל את ההכשרה הנכונה. הכשרה נכונה היא זו שיכולה להקל מאוד על אנשים, במיוחד בתחום האקדמי והמקצועי. הבחירה במוסד לימודי נכון ומתאים היא חשובה מאוד ויש לשים על כך את הדגש. אחד התחומים הכי מעניינים בשנים האחרונות הוא הנושא של שוק ההון, אליו אנשים רוצים להיכנס כדי לעשות כסף בעזרת הכסף שלהם. מדובר בתחום מורכב מאוד, מסתורי וכזה שרק מעטים מבינים בו ולכן, כאשר בוחנים את הנושא של שוק ההון איך מתחילים חשוב לראות מה הם התנאים המקדימים.

שוק ההון איך מתחילים

הכניסה לשוק ההון לא מחייבת תואר אקדמי ולמעשה, יש צורך בהכשרה מקצועית ייעודית שיכולה לפנות להרבה אנשים. תארים מקצועיים הם תארים מאוד פרקטיים ומבוקשים כיום. נהוג לחשוב שכל תפקיד טוב בישראל מצריך תואר אקדמי, אך לא זה המצב. המציאות היא שיש הרבה מאוד מקצועות, במיוחד בתחום הכלכלה, שאפשר ללמוד במכללות מקצועיות ולקבל הכשרה מקוצרת, ממוקדת וכזו שמתבררת כרווחית ביותר. שוק ההון הוא שוק סבוך שמושפע מהרבה מאוד פרמטרים, וכדי להצליח בו, צריך לדעת לקרוא אותו, לנתח ואף לבצע תחזיות כדי להעלות את סיכויי הרווח ולהוריד את סיכון ההפסד.

ערך מעשי

המקום הטוב ביותר בו אפשר ללמוד את שוק ההון בישראל היא מכללת אורין שפלטר. המכללה מציגה מספר מסלולי לימודים בתחום הכלכלה, כולל משכנתאות, ביטוחים וכמובן, שוק ההון. במכללה נמצאים מיטב המרצים בארץ, אשר מעניקים שיעורים עם ערך פרקטי ומעשי. אורך המסלולים באורין שפלטר הוא כשנתיים בלבד, שבסופם ניגשים הסטודנטים למבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, כאשר אחוזי העוברים של המכללה הם הגבוהים ביותר בארץ. אודי פרישמן הינו אחד המרצים החזקים ביותר במכללה

דילוג לתוכן