תואר ראשון ללא פסיכומטרי מעל גיל 30

גיל 30 הוא גיל שמהווה סוג של ציון דרך משמעותי בחיים, וברוב המקרים, לבטח בישראל, מדובר באנשים שסיימו את שלב הלימודים ודייטינג והם כבר בשלב של התפתחות מקצועית והקמת משפחה. עם זאת, חשוב להבין שזוהי לא סוף הדרך, לפחות מבחינת הקריירה, וגם אנשים שכבר ביצעו בחירות מקצועיות יכולים לשנות, לשפר ולשדרג. יש אנשים שמגלים מה מעניין אותם רק בגילאים מאוחרים יותר, במקביל לאנשים שרוצים הכנסה נוספת או תחום עניין נוסף שיכול לשפר אותם מבחינה אישית. לדוגמה, הרבה מאוד אנשים מגלים כי הם יכולים ללמוד לתארים מקצועיים במגוון תחומים, במכללות מקצועיות, אפילו ללא צורך בציון פסיכומטרי.

תואר ראשון ללא פסיכומטרי מעל גיל 30

יש מכללות מקצועיות רבות שמעניקות תארים פרקטיים במגוון תחומים, גם בגילאים מאוחרים ועם תנאי קבלה יחסית נמוכים. תחומים כמו שוק ההון, וייעוץ השקעות מתחילים להיות מעניינים עבור אנשים שרוצים הכנסה נוספת ולכן הם מחפשים ללמוד תואר רלוונטי, מבלי לוותר על הרבה זמן או כסף. הלימודים במכללות מקצועיות הוא בדרך כלל נוח מאוד מבחינת השעות והעזרה מהצוות המקצועי, והן מבחינת תנאי הקבלה. כאשר בוחנים לימודי תואר ראשון ללא פסיכומטרי מעל גיל 30 רואים שאפשר לקבל הרבה מאוד אופציות בתחומים שעשויים להיות מאוד רווחיים. לימוד קורס חיתום יכולים להבטיח קריירה מספקת ומאתגרת

נוחות ואיכות

אחת המכללות הבולטות בתחום לימודי הכלכלה לאנשים בגילאים מאוחרים יותר, היא מכללת אורין שפלטר, שמתמחה בתחומי הכלכלה. המכללה אינה דורשת ציון במבחן פסיכומטרי לחלק גדול מהמסלולים שלה, וגם מסלול הלימודים הוא מאוד נוח, שכן השיעורים נערכים בשעות הערב וכן הם מצולמים ומועלים לאתר המכללה לטובת הסטודנטים שלא הצליחו להגיע באותו יום. כך, יכולים אותם אנשים להמשיך בשגרת חייהם המקצועית והאישית ולהיכנס למסלול מקצועי שמעניין אותם, שהוא פרקטי, ושהוא עשוי להיות מאוד רווחי בעתיד.

דילוג לתוכן